Big Mommas:)

Hejsan:) Idag har jag varit på bio med Kim, Laura och Cajsa, på Big Mommas;) haha den va lite konstig men ganska bra, fast om jag ska va ärlig så fatta jag inte riktigt komedin i de hela:P jag tror jag skratta åt han där lilla killen som satt och fnissa.......
Efter de så köpte jag och Kim pizza också kollade vi på The Fockers:) haha det va komedi;)
Nu har vi precis bäddat och Kim skriver nåt...:P
Vet ni, jag är faktiskt stolt över mig själv. Jag har börjat packa och jag har bockat av typ 1/5 av min packningslista:) *stolt*
Nä nu ska jag va lite social mot Kim, så herrå;)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: farmor

Farmor och Farfar hittade Dig på bloggen.

Ganska bra va?

2011-04-03 @ 21:00:33
Postat av: Mattilda

Haha jadå:) vad duktiga ni är

2011-04-03 @ 23:00:18
Postat av: farmor

Lycka till på ditt äventyr.Vi kommer att tänka på dig varje dag.IoR

2011-04-04 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!