En dag till anda

Hejsan!
Idag har jag egentligen bara tagit det lugnt, jag har varit och kollat pa mina PRAO-platser:) Det va kul. Jag va med Wendys syster, Tracey och va i hennes hus. Det va verkligen ENORMT och valdigt fint, tydligen hade de bara bott dar i 4 manader:P
Som sagt, all mat har ar assot och sockrigt! Speciellt Jacks "halsosamma" flingor...
Nu har jag precis atit en chokladkaka som Wendy har haft i kylskapet hela veckan:) so cute!
Jag har kopt tva trojor, en till mamma och en till pappa:) jag har ocksa kopt lite godis, men de ar inte till er dar hemma:)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Pappa Patrik

Tack för tröjan, den var fin :-)

Tack för tröjan den var fin!

Den kan jag ha när jag dricker vin!

Vi följde dig i datorn på resan över Grönland.

Kul att du trivs med familjen Jack och Wendy, dom är värdens bästa vänner.

Nu kom tidningen precis, nu går jag upp för att...

Köp fler tröjor till dig själv, ska jag ladda bankkortet mera? :-) Hahaha

2011-04-07 @ 05:31:58
Postat av: MORMOR

Vad bra att du är framme. Hoppas att du kan se solen ochså. Idag är du med prao ochsåatt tycker det ska bli roligt. Morfar hälsar till dig, Kram från mormor

2011-04-07 @ 10:19:24
Postat av: MORMOR

NU har jag morfar varit på stan. Sen gick upp till Britten drack kaffe o prattade o skrattade så mycke att morfar fick ont i magen. kram mormor

2011-04-07 @ 14:02:00
Postat av: Mattilda

PAPPA: men du vet ju inte ens hur trojan ser ut;) eller? jag tror att du egentligen star utanfor fonstret i vardagsrummet och kollar;)

Nej du behover inte ladda pa mer pengar;)



MORMOR&MORFAR: solen ar framme och det ar nastan som en svensk sommmar har:)

2011-04-07 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!