Framme och lycklig

HEEEEJ!
Nu ar jag hemma hos Wendy och jag blir bra omhandertagen:)  som ni fattar sa kan jag inte skriva bokstaverna efter z :P...
Iallafall sa akte jag flygplan i 18 timmar men pa sista planet mellan Detroit och Columbus sa somnade jag direkt och vaknade nar jag fick lock for oronen (alltsa nar vi landade;)) Det forsta och andra planet var valdigt litet, det var 17 rader, sa det skumpade ganska mycket men det planet till den  langa resan var ett enormt plan, typ 3 ganger storre;) men jag hade jatte bra piloter, det kandes knappt att man landade. Och jag har lart mig att inte fa lock for oronen:D *stolt*
Jag har fatt frukost, tydligen var det halsosamma flingor men jag har aldrig, ALDRIG atit sa sota flingor forut HAHAHA! Till flingorna fick jag valja en mjolk jag ville ha och da tog jag den som vi inte har hemma, den som var som gradde HAHA
Nu ar jag hemma sjalv och kollar pa tv och kollar laget:) alla ar pa jobb och skola och om 45 minuter kommer Tracey, som ar Wendys syster. Hon ska visa mig runt pa veterinarkliniken och pa en skola tror jag:)
Och mamma, hon pa veterinarkliniken ar en tjej:) och jag ska bara vara med chiropractorn en eftermiddag.\

Jag har fatt varldens finaste, gulligaste och storsta rum:D Jag alskar det! Jag ska ta en bild pa det men bilder kommer nog inte ut forran jag kommer hem:P

Puss& kram, jag saknar er alla och alskar er!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Du får säkert roligt och får vara med om massa saker.Här hemma regnar det och är tråkigt väder.Allt är som vanligt. IoR

2011-04-06 @ 18:26:52
Postat av: Michaela

Skönt att du är framme ;) Tur att du har med dig extra presenter...

Folke saknar dig, han gick omkring och letade efter dig under morgonen... när du inte fanns så gick han och lade sig under täcket i Gustavs rum.



Kram

2011-04-06 @ 18:50:22
Postat av: kim

åh så bra att du e framme! saknar dig men hoppas värkligen att du har de jätte roligt! puss! jag älskar dig!!! <3

2011-04-06 @ 19:43:51
Postat av: Marie

Härligt att du är framme och att det gott bra. Jag skall följa dig här varje dag, skall bli jättespännande =)

Kram

2011-04-06 @ 20:23:50
Postat av: Mattilda

IOR: har ar det riktigt sommarvader:D!

MAMMA: halsa till folke! men nu har jag ju en annan hund salange medans jag inte ar hemma;) han ar nastan lika sot som Folke, men bara nastan;)

KIM: alskar dig!!<3 ha en bra PRAO och halsa alla gamlingar fran mig:D!

MARIE: bra att jag har dig ocksa! Tanker pa dig!:D

kram allihopa!

2011-04-07 @ 22:10:59
Postat av: Mattilda

IOR: har ar det riktigt sommarvader:D!

MAMMA: halsa till folke! men nu har jag ju en annan hund salange medans jag inte ar hemma;) han ar nastan lika sot som Folke, men bara nastan;)

KIM: alskar dig!!<3 ha en bra PRAO och halsa alla gamlingar fran mig:D!

MARIE: bra att jag har dig ocksa! Tanker pa dig!:D

kram allihopa!

2011-04-07 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!