hemma bra men borta best (och ja jag vet att det ar fel))

Hejsan!
Varfor sager alltid nagon i alla filmer, "who are you?!" och sedan kollar dom sa dar sa dom far en rynka mellan ogonen...

Typ sa... jag var bara tvungen:P

Btw idag ska jag aka hem:'(... Borta bra men hemma bra men hemma bast. Fast ne
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men eftersom Wendy var verkligen tvungen att aka till jobbet och Jack ocksa, sa blir det sa att Tracy far lamna av mig, tillsammans med Marianne:) sa nu vet ni det:) men Jack och Wendy har berattat allt for henne sa hon vet!

Bara lite vid sidan om http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Attraktioner/AtmosFear/
kolla:D
ne nu ska jag packa ihop det sista
puss&kram

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Välkommen hem Vi kommer i morgon kl 17 kram från mormor

2011-04-21 @ 10:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!