Hemma

Ja jag vet att jag inte har skrivit på länge men nu ska jag berätta om min hemresa... Om någon vill veta, vill du inte så läs inte:) I onsdags åkte jag hem och eftersom varken Wendy eller Jack kunde lämna mig sä gjorde Tracy det, tillsammans med Marianne. Innan det åkte jag och köpte presenter till Wendy och Marianne:) eftersom alla i den här släkten gillar blommor så blev det inom det ämnet:p till Wendy: 2 par trädgårdshandskar och 4 typ "självlysande" fjärilar, inte riktiga (av stål)... Och till Marianne, 2 orangea blommor som klättrar på väggen:) Sedan försökte Marianne få mig att komma dit och rida på en av hästarna men sedan kom hon på att det kanske var bättre att jag gjorde nästa gång jag kom dit;) (bra), för jag gillar nämligen inte hästar... Hehe Iallafall så bär Tracy lämnade av mig vid gaten så hade jag en depprission, jag har fortfarande det:( dom borde bara veta<3 iallafall så kändes det som det tog längre tid att flyga hem, först pga att jag fick sitta i det där j**la rummet, med en tv och några böcker i 2 timmar (okej dom hade 2 Nintendo spel också:)) för att vänta på mitt plan:p jag tror det tog 17 h denna gången:) men på vägen hem från Amsterdam så pratade typ alla svenska, jag kan inte prata svenska längre:) Nu är jag i båten:( i 2 DAGAR! Bara så NI vet och bara för att jag vet att dom läser detta så säger jag, jag hatar dom för en stund... Btw nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och btw igen.. när jag skriver så andvänder jag inte åäö... Glömmer. Nu ska jag sova. Trött. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!