Kommentar och oga

MOM AND DAD: man kan saga att har ar allting annat an trakigt;) da och da fragar Wendy om jag har "home sick" men icke:) Jag tycker inte att Clarityn hjalpte men jag vet inte, det va ingen hemma nar jag vaknade och Tracy kommer om 20 minuter, sa hon far val kolla pa ogat. Hon ar ju ocksa en "nurse"... Bill tar MEST hand om sanna som sover, en sa kallad "dr. sleep". Jag tror han ar 45 ungefar:) jag gillar honom
Jag ater nog inte sa mycket egentligen och jag behover det inte. Jag har helt enkelt vant mig... (iallafall till allt socker;)

FARMOR: okej ja det va snallt, jag har ju faktiskt kopt massa grejjer som mamma/pappa kan fa:)

Jag kande att jag behovde borja skriva kommentarerna har, det ar mycket lattare att se vad jag skriver:)

Som sagt, jag vet inte vad som har hant med mitt oga men om jag ska va arlig sa ser jag ut som han i "ringaren i nottre dam" (forutom puckelryggen). Mitt ogonlock hanger typ lite over ogat...

na nu maste jag ga, for Tracy kom precis:)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: farsan & mamman

The eye



We think there are a few possibilities:

sty in the eye

abscess in the eyelid

scratching herself in the eye

grass, tumbleweed or mugwort pollen

fever and elevated CRP values ​​= infection = antibiotica



Tycker du att vi ska ringa Tracy or Bill om ögat?



Vi har haft en bra födelsedag, med geggamojja och supermiddag ikväll, alldeles själva :0)

2011-04-12 @ 23:45:17
Postat av: LEJLA

HAHAHA... ögonlocket hänger över ögat xD

Hoppas du blir bättre Matti och att inget mer pajar din underbara prao(semester)! <3

2011-04-14 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!