My first practice in my favourite country:)

Hejsan:D!
I hope you are fine in Sweden, because I have find my new home! OHIO! I love it:)
Som sagt jag alskar Ohio, alla sma hus som jag inte trodde fanns, det ar bara hus man ser pa film:) sma hus, stor tradgard.
Idag ska Tracy skjutsa mig till vetriner kliniken, kl 9pm, jag ska fa arbeta med Sally idag och imorgon, troligen nagon annan dag i veckan ocksa:)
Pa lordag ska jag, Wendy, Ashley och kanske Tracy ga till en outlet place, typ som ett stort varuhus. med CONVERSE! here I come!! Ja,k dom har andra saker ocksa mamma;) det ar typ indelat i marken, som Nike osv.
Dom blev valdigt forvanade nar jag sa att ett par converse kostar 100 dollar i Sverige och har kostar dom typ 30 dollar!
Det kanns som att jag har varit har i flera veckor men jag har ju faktiskt bara varit har i 1 och en halv dag:P strange... Om man ska va arlig sa blir man valdigt trott att prata engelska hela tiden;) men det ar lugnt. Bara att nar kl ar 8 halv 9 sa ar jag as trott, jag har vant mig sa mycket vid engelskan sa nar jag laser boken jag hade med mig sa forstar jag inte vad det star. haha det ar faktiskt ganska kul. IG i svenska I come!
Igar hade vi det jatte mysigt och trevligt:) Jag traffade Ashley, Bill, Maddie och hennes mamma for forsta gangen igar, sa jag, familjen Fragasse och Tracys familj spelade du vet sant dar dansspel och sen spelade vi connect eller vad det nu heter;)
Jag vet inte om jag sa det igar men Tracy visade mig runt i Ohio och jag var hemma hos henne, hon har verkligen ett enormt hus, med en tv i varje rum. Tillochmed utomhus... hur underligt ar inte det...;)
Jag har fatt spela pa Tracys barns (om jag ska va arlig sa kommer jag inte ihag vad dom heter:/ ) ipads:D dom kostar BARA 600 dollar.... pappa??...
Igar fick Wendy, Tracy, Gus, Max, Jack och Bill sina presenter. Dom alskade det! Tydligen sa smakar ahlgrens bilae som tugummi. Jag gav knackebroden ocksa, Alla tyckte om det utom Tracys barn, tydligen var det for lite socker:P.... Dom blev overlyckliga nar jag sa att jag skulle gora kottbullar nagon dag:)
The Fragasses har en hund, Trassel hette den visst. Det ar en yorksherrier terrier tror jag att det stavas:)
For forsta gangen i mitt liv har jag fatt en egen lunchlada!:D thats pretty awesome:D! jag har 3 sandwiches, en yoghurt, nagra kex, vatten och sen stoppade Wendy i (utan att jag sag det) lite godis. Men det va absolut utan att jag sag det;)..
Just det, det ar verkligen ekorrar overallt, det sprang precis forbi 3 stycken pa uteplatsen (SAMTIDIGT) och sen hoppade en pa fonstret?... tama, kanske?

Ne nu ska jag gora iordning mig det sista. Hejdo!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad bra och underhållande du skriver samt att du trivs så bra.

2011-04-07 @ 17:08:40
Postat av: farsan

Våren har kommit till Boras



Detta med att ha en san ha:r kontakt är sa-coolt, vi är såå stolta över dig.



Att du är i usa "själv" är toppen MEN det klart att vi saknar dig samtidigt. Imorse vid 04.30 var din närvaro här i lägenheten nästan verklig...



Fars-gubben har us-size 9 på sina nike-skor ha-ha-ha känn ingen press... :-)



600$ FÖR I-PAD ? Är du säker, borde ha varit 60...



x-o-x



pappa



PS Nu undrar mamma och jag om vi kan få se bilder i bloggen. Så fin-bra som du skriver här måste du ju visa med google-översättning, wendy tål en hel del.

2011-04-07 @ 20:03:47
Postat av: Mattilda

jag har for mig att det stog 600 dollar, men det va pa internet:P

jag ska forsoka att satta in lite bilder pa bloggen men det far bli nagon dag nar jag har tid. kanske senare i veckan:)

2011-04-07 @ 22:05:46
Postat av: farmor

Tänk att du har funnit din plats på jorden. Vi hoppas att du kan tala svenska när du kommer hem.Vi saknar dig ,Kram IoR

2011-04-07 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!