Nice days

Hejsan:)
jag tror att jag glomde att skriva igar... Men igar sa var det ca 30 grader och jag, Wendy och Jack hjalptes at i tradgarden, det tog ca 3 timmar! Dom har en enorm tradgard... jag krattade upp lite dott gras och lov, men det va trevligt :) senare sa grillade vi hemma hos Tracy's:) vi grillade nagra majskolvar, kott och at det med bakad potatis. Till efteratt at vi glass med jordgubbar.. det va harligt:)
Idag har jag varit med Bill, han arbetar som doktor, sa jag har kollat pa nar han jobbade och sen vid lunch sa kom Tracy och hamtade mig sa jag va typ "babysitter" for Colton. Han ar 8 tror jag:)
Vi at sushi for en stund sen, jag, Tracy, Bill, Max, Colton och Ram. Jack och Wendy lag hemma och var sjuka och Gus var pa nagon practice tror jag:P
Men mitt oga har typ svullnat upp. Forst sa trodde Tracy och jag att det va en vagel men Bill (som ar doktor) sa att han trodde att jag hade fatt nan allergi eller nat. Men jag har haft ont i ogat ett tag men inte tankt pa det sa mycket. Kanke i 1 och en halv vecka, sa jag hade lite ont i det nar jag var hemma ocksa... men nu ater jag typ nat som kallas clarityn, dom tror att det kanske kan hjalpa:)
Jag tror att jag ska ga och lagga mig snart:) efter family guy:D
Btw jag har kopt ett iPhone skal, tyvarr inte det som Otto hade men anda;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det verkar vara tråkigt i Ohio... :) Pappa stannade ju i 5 år. Hjälpte clariyn? 30 grader, härligt. Det kan komma en köldknäpp och då får du andvändning av jackan... Hahaha

Varje morgon öppnar vi bloggen för att läsa vad du gör, det är en bra start på dagen och bättre än Borås tidning :0)

Vad är Bill för doktor, han låter som en stor och snäll gammal farbror i din pappas ålder.

Får du någon mat... Tack för att du accepterade mig på fb, äntligen :0)

Kram mom and dad

2011-04-12 @ 05:47:24
Postat av: farmor

Synd att du fått ont i ditt öga. Hoppas att det blir bra med allergitabl, du har ju en doktor i närheten.Vi hade 16 grader i går.Vi skall inte gå till pappa idag ,vi väntar tills du kommer hem.Kram från IoR.

2011-04-12 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!