Nu kan jag blogga:)

Hejsan och sorry for att jag inte har bloggat...
Kommentarer:
Mamma: Ja det va haftigt, jag ar nara de pengarna... snart:P det finns inte sa manga affarer dar dom bor men det finns massa affarer typ 15 min bort:)
Farmor: Men finns det inte en flygplats for sma plan dar ute vid Bredared?:)
Tova och Emil: Fint ni skriver! Ja du ar duktig pa din sport, ni far halsa Magnus och Anna!
Fredag: sa var jag med Gus pa hans skola. Jag skulle egentligen akt med honom nar han (i vanliga fall) kor Max till hans skola. Men han hade ett prov (tror jag) sa han skulle aka fran skolan, for att kora Max och mig. Men nar kl blev 7.20 sa hade han fortfarande inte kommit och Max maste vara pa sin skola vid 7.30. Sa han gick istallet. Eftersom det ar valdigt langt till Gus skola och jag inte vet vart den ligger sa vantade jag pa honom. Fast nar kl blev 10 (jag tankte ringa Wendy eller Jack. Men Wendy hade nagot mote dar hon skulle ha tal och Jack va pa sitt kontor sa jag ville inte stora nagon av dom...) sa ringer Jack och sager att han ar pa vag hem for att hamta mig... Tydligen sa hade Gus missuppfattat allting och trodde att Jack skulle hamta mig, men jaja. Allting slutade bra;)
Sa jag var med Gus fran 10.30 (typ) till 2, sedan skjutsade nagon av hans kompisar hem mig, han skulle anda hamta sin syster nagonstanns. Jag var tvungen att ga tidigare for att Gus klass skulle ha ett kemiprov i 2 timmar och han sa att jag inte behovde va med pa det, Bra:)
Vid 4 tiden akte jag, Max och Jack till Jacks aldsta dotter Gina. Hon gar pa Ohio University och bor pa campus med 2 eller 3 rumskompisar:)
Jag, Max, Gina och Jack gick och at kvallsmat pa en italiensk restaurang och sen spelade jag, Max, Gina och en av hennes rumskompis minigolf i ett bibliotek:) det va awesome:D efter det gick vi till nagra av Ginas kompisar och vi gick och lade oss vid 2 tiden for att sedan vakna vid 8.
Lordag: Vi skulle aka hem till huset kl 8.30 for att Max skulle ha baseball traning... Fast sedan nar det regnade sa (det regnade ASmycket), sa vi behovde inte skynda oss sa mycket:P (och nej, jag hade fortfarande ingen jacka;)).
Vi at frukost pa nat stalle. Jag at french toast + apelsinjuice. plus att jag spillde ut sirapen...
Vi kom hem vid 1.30 istallet:)
Efter det gick jag, Gus och Alisha och shoppade skor m.m. Jag kopte 2 par converse. Ett par ar grona med olika grejjer dar fram (forsok att se skorna framfor er) och ett par ar lila tror jag med flackar... Sedan kopte jag typ sandaler, tror jag:) brun/vita.
Sedan foljde jag med Alisha hem till henne, tillsammans med Maggie. Vi kollade film, Grown Up. Sedan sov jag dar:) mysigt! Jag tror vi somnade vid 1
Sondag: Jag och Maggie vaknar samtidigt kl 7.30. Vi gor sa att Alisha vaknar och sedan gorde vi frukost:) kl 10 gick vi ut och spelade tennis och lekte pa varldens storsta lekplats. Efter det kom jag pa att jag skulle ju ha kopt jeans, men det har jag inte gjort. Alisha och Maggie tyckte att vi skulle gora det sa vi gick och shoppade idag igen:) sa nu har jag kopt 3 par jeans:) Jag har andvant mitt visakort for forsta gangen i Usa. Det va krangligt med den dar dumma pennan och jag behovde inte ens sla in nagon kod ju:P jaja det gick bra iallafall:)
Och nu sitter jag har och bloggar denna fina sondag;) haha
Tracy och Bill ville verkligen inte att ni skulle betala for medicinen (jag forsokte overtala dom) sa vet ni:)
Grattis igen pa dig mamma!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hejsan!!!

Det låter som du har fantastiskt kul :D

Kan du få tanka Jack's bil, betala för maten vid handling eller på resturangen.



Idag har jag och pappa hämtat hem sängen som stått i Bredares, farfar ska sälja huset där. På eftermidagen var vi på Elfsborgsmatch det blev 2-2 med en dålig första period. Ikväll har vi tre spelat COD. Gustavs påsklov börjar imorgon... det ska bli jätteskönt. Har Gus och Max lov?

2011-04-17 @ 22:19:12
Postat av: cajsa

ner komer du häm? :)

2011-04-18 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!