Ny dag, some new people

Kommentar:
MAMMA OCH PAPPA: troligen sa har jag en infektion i ogat. Men det kanns inte som att jag har nagon feber, Bill fragade mig idag, men jag far antibiotika for det. Svullnaden verkar ha gatt ner lite grann, men jag far se imorgon. Det ar ju alltid varst pa morgonen...:/ Men jag kan hora med Tracy och Bill och se om DOM vill prata med er;) jag far prata med dom imorgon.
Bra att du har haft det bra! Grattis aterigen;)
Hejsan!
Idag har jag varit med Bill (igen). Vi har kolla till nagra nya patienter och en hette Christmas i efternamn. Kan man ens heta sa?:P Tracy berattade att hon kande en som hette Christmas och hennes foraldrar dopte henne till Mary... Ja ni kan ju sjalva saga det for er sjalva... Stackarn:(
Iallafall, Tracy tog med mig hem till sig, vi at lite lunch och sen kom Ashley (Jacks yngsta dotter) och hennes pojkvan. Vi gick pa bio. Pa Arthur en komedi, jag gilla den:) sedan sa korde dom hem mig till Tracy och dar satt alla och kollade pa "Narnia och prins Caspian". Sa det har varit mycket film idag, det har ost ner vatten hela dan. Men ingen har jacka... Inte jag heller;) BOOYA!
Imorgom ska jag folja med Max och Madeleine till deras Middle School. Jag ska fa vara med dom hela dan och den sista liktionen ska jag visa mitt powerpoint.
Juste jag glomde fraga er igar... Tydligen sa har Bill en jobbarkompis en son som har ett plan, som jag kunde fa sitta i medans han flog. Ett sant dar litet:D ar inte de awesome!? tydligen skulle jag fraga er forst:) sa OK?
Sa jag kanske ska gora det imorn eller pa torsdag, vi ar inte sakra, men troligen imorn:D
na nu ska jag sova:)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Lycka till med powerpoint-presentationen... Har du visat bilderna för någon i familjen :) Hoppas ögat är bättre imorgon.

Kram

2011-04-13 @ 07:34:17
Postat av: mamma & pappa



Klart du får flyga.

2011-04-13 @ 11:37:37
Postat av: Magnus

Good Morning Mattilda!



I can see that you have a realy nice time in the States!



Here in Sweden it is still cold but I think it will be better when You are comming back.



Have you eat a hole "Dominous Pizza" yet?



Don´t drink any Hootches!

Your dad knows how bad it can do Your self...



PS

From the Goodfather it is OK to Fly with this small plane!



GOODFATHER

2011-04-14 @ 10:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!