Shopping, shopping, shopping

HELU!
Idag har jag varit med Wendy och shoppat :D Eftersom det ar lordag (inte for er dar hemma) sa ar jag ledig:D
Iallafall, jag tror att jag aldrig har shoppat sa mycket hela mitt liv. Vi hade jatte kul och jkag har faktiskt kopt saker till er dar hemma:) ja inte till alla forstas, men till alla i familjen och sen har jag kopt lite godis till some good friends:) ja jag har kopt till dig Josse:) men det far du bara om du kommenterar detta inlagget...
Jag hade tankt att lagga ut lite bilder pa sakerna jag har kopt, men det verkar inte funka, for jag behover nan passcode och om jag hade den sa skulle jag anda inte kunna lagga ut dom for jag fattar inte...
men iallafall... jag kan saga hur sakerna ser ut, sa kan ni forsoka se de framfor er ;) men imorgon sa ska vi ata mat med Tracys familj, vi ska grilla och jag ska ta lite bilder med Wendys kamera sa da kan jag lagga ut lite bilder imoron:)
Iallafall, jag har kopt:
1. ett oranget nagellack<3.
2. en beachbag till mamma, den ar randig och uppdelad i 4 olika rutor:) (bla/vit)
3. ett blatt linne som har lite krimskrams i kanterna (vid halsen)
4. ett par blaa halvlanga shorts och nar man kopte ett par shorts sa fick man ett par andra shorts pa kopet (beich eller hur det nu stavas)
5. rosa t-shirt (och ja mamma, den ar rosa;))
6. en hatt till Gustav, fran Calvin Klein (svart/gra med ett svart band runt)
(7. en present fran Wendy)
8. en bla cardigan (tror jag det heter) fran Ralph Lauren (eller heter market sa?)
9. en fargglad (rod, vit bla) skjorta med korta armar till Gustav. Fran samma affar som ovan...
10. en gron (typ) t-shirt till mi papi
Sedan fick jag en t-shirt fran Wendy som en valkomspresent, dar det star OHIO STATE:D i realley like it;)
man fick en beachbag pa lopet nar man kopte grejjer i en affar... Det star AENO pa och nedanfor star det "Spring Break 2011", ocksa ar den i alla farger.
Nu har ni fatt en sammanfatning av vad jag har kopt:)
Vi borjade handla kl 10 och var klara vid 5...sa jag ar ganska trott nu:P
men igar va jag i "the light house" med Maddie och en av hennes basta vanner Natalie:) hon skickade en vanforfragan pa facebook precis btw;) de va faktiskt jattekul och man dansade precis hela tiden;)
Dom presenterda mig for sa manga personer (over 100 stycken, MINST) sa jag kommer faktiskt inte ihag ett anda namn:P en tror jag hette Ashley men jag vet inte vem:P tydligen sa behovde inte jag betala for att komma in bara for att jag var ny (och kom fran Sverige).
Gus kom precis in med nagra kompisar till han for att dom ville traffa mig och se om jag sag sa svensk ut som alla sager:) Den ena hette (kallades) Maggie och den andra var Alesha:) jag gillar dom, dom skrattade hela tiden och de va de forsta som kommenterade min accent (dialekt), dom gillade den:)
Ne nu ska jag vara lite social, jag, Jack och Wendy sitter och kollar pa National Treasure:D
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hi!

Good to hear from you :) Dina texter är superfina och världsbra, närvaron i dem är så bra att det känns som vi är med dig.



Det är underbart, både dansat och shoppat i massor. Shop til you drop ;)

Kram

2011-04-10 @ 05:28:14
Postat av: farmor

har du köpt en stor resväska till alla dina saker? IoR

2011-04-10 @ 08:40:22
Postat av: farmor

Jag skall hälsa från Folke.Passar honom idag söndag.Pappa gustav och farfar är vid båten.Nu skall vi ut och gå i parken.Vi åker sedan till Sandared.Har du köpt något till Tova o Emil?

2011-04-10 @ 11:19:04
Postat av: Mia

Men Matilda vad gjorde du HELA dagen, nästan ingen shopping alls ju. JAg hör att jag måste lära dig jag skall skicka över en bild på facebook till dig om hur en dag BÖR se ut. Ralf är bra han. Tommy Hilfinger har fantstiskt sköna och Billiga jeans bara så att du vet.

Kram på dig!!!!!

2011-04-11 @ 16:53:43
Postat av: Mattilda

PARENTS: vad bra;)

IOR: jag stoppade ner min ena resvaska i en annan (storre) vaska:)

MARIE: haha eftersom det ar san tidsskillnad har sa blir jag ju mycket trottare an alla andra ;) xD ja jag kanske behover se en san bild;)

2011-04-12 @ 02:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!