Skolan.

Hejsan:)
Jag sitter faktiskt och bloggar pa skolan som Wendy jobbar pa. Men nu ar hon pa ett mote och jag vantar pa henne:) Hon sa att pappa skulle ringa vid 3 tiden tror jag.
Idag har jag or om allt fran "hur ar erat toapapper" till "har du nagongang olika farger pa sina strumpor, typ som jag? *ocksa visade hon sina strumpor*". De jag berattade de for var 14 alltsa gar dom i 8an:)
Jag tror skolan ar for arskurserna 6-9 tror jag:P Jag har berattat om mig sjalv, om Sverige, om hur jag lever och om min familj. Jag har berattat ganska mycket om min pappa, eftersom Wendy ar sa bra van med dig. Jag har berattat samma (typ) historia for 4 olika klasser i en timma. Det ar verkligen ASlangt och forsta och andra gangen var jag nervos men sen sa snackade jag bara:) det va inte sa nervost da:P haha
Iallafall sa har jag traffat nagra av Wendys arbetskompisar och massa elever. Ska snart hem till Wendy for att kanske hjalpa till och stada ocksa ska vi packa ihop mina grejjer i vaskorna, tills att det ska vara klart tills imorgon. Tyvarr sa kommer bara Tracy, Wendy och kanske Jack lamna av mig till flygpersonalen. For att eftersom det ar ganska sent sa kan inte Gus och Max eller Ram och Colton vara med. Bill far stanna hemma med Ram och Colt.
Iallafall, jag ar trott. Kunde inte sova igarkvall... Jag tror jag somnade vid 2 tiden for att sedan ga upp vid 5.30, men efetrsom jag var sa trott sa horde jag inte vackarklockan och nar Wendy ska ga ner for trappan for att vacka mig kl 6 sa vaknar jag, men vi skulle aka kl 6.20. Snabbaste tiden att gora sig klar pa. Jag at en macka i bilen och sen fick jag lite lunch precis:)
Ne nu ska vi ga sa hejda!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!