The last thursday.

Kommentar:
MAMMA OCH PAPPA: jag har inte visat bilderna for nagon men det gick jattebra! Jag va jatte nervos och det va typ 30 manniskor som satt och lyssnade. Lite mer an 5 minuter blev det.
MAGNUS: hej pa dig!
Jag har faktiskt bara atit pizza en gang sen jag kom hit, men om du menar en san dar stor sa kommer jag inte ens kunna ata halva sjalv... haha. Men varje gang vi aker till Tracys hus sa aker vi forbi Dominous Pizzerian, sa den ligger inte langt ifran:)

Hejsan!
Igar fick jag flyga, jag flog kl 6.30 (i en timma) (for er: 12.30). Det va verkligen awesome! Som jag sa till the Fragasse's och The Swoger's, jag vill bli en pilot mer an innan! Forst sa skakade det lite och efter ca 20 minuter, efter att han hade forsokt lara mig hur man skulle prata i orongrejjen... sa sa han att jag skulle styra och jag sa OK:) sa jag har fatt styra ett plan:D (det har inte nii...)
Han va snall, tydligen ar han en larare i att lara ut hur man styr plan och sant:)
LITE FAKTA: det tar 40 h timmar att fa en flygliccens, men man far bara flyga ett antal timmar per dag. Kostnaden ar ca $ 7 - 10000.
Btw ett plan kostar ca $ 40000 om du vill veta, mamma...

Idag har jag stadat golv hos Tracy's. Deras forsta våning ar som våran lagenhet ( jag hittade några å) och forst så dammsog jag och sedan fick jag torka golv:) det var asjobbigt och mina knan gjorde och gjor ganska ont... men nu har jag jobbat som aoupar for en dag (kanske). Vi var klara vid 11 och sen stadade vi lite till och gick sen ut i solskenet. Idag va det ca 20 grader (66F). Sedan at vi lunch vid 2 och jag hjalpte till med lite mer syssloarbete, sen akte vi och hamtade Ram fran skolan och lamnade in lite knivar pa slipning.
Vid 5 tiden akte jag, Wendy och Max till ett center dar dom hade allt, vi at lite och sen har jag kopt ett par "mjuka" shorts (gråa).
Nu ska jag ga och packa for i overmorgon ska jag, Jack och Max åka och halsa på Gina, Jacks aldsta dotter. Och imorgon ska jag folja med Gus till High Scholl:o
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad häftigt att fått flyga själv :0) Häftigt!!! Då är det bara att börja spara...

Finns det mycket affärer i Denver, eller åker ni iväg till annan stad. Du får Shoppa mer... för shoppa massor... glöm inte att köpa jeans



Idag är sista dagen för Gustav i skolan, sen börjar påsklovet... :0)

Kram

2011-04-15 @ 05:30:47
Postat av: farmor

Hej på Dig.Det var värst vad du håller på.Nu har du väl snart provat alla yrken.Det låter bra med pilot,då kan du flyga iväg med oss lite hit och dit.Ida är det dimma och inte så bra flygväder,men vi röjer ut Bredared och då tar vi bilen.Hoppas att du mår bra.kram från IoR

2011-04-15 @ 07:27:59
Postat av: MORMOR

Hej Mattilda Jag läser din blogg varige dag.



Morfar.

2011-04-15 @ 15:24:15
Postat av: MORMOR

GOOD MORGON hoppas att dagen blir en bra dag för dig. Det ska bli skönt att du kommer hem. kram från mormor

2011-04-16 @ 10:12:51
Postat av: farmor

Hej på dig Mattilda.Vi har varit hos farmor.Jag har tävlat i gymnastik.Alla fick en medalj=D.Det var min första tävling.Vad gör du för något roligt idag??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hälsningar TOVA OCH EMIL=D=D

2011-04-17 @ 07:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!