Utkast: April 19, 2011

Hejsan:)

Kommentarer:
Mamma och pappa: Jag ska betala for maten vi ater i overmorgon (med lite overtal), det ar den sista tillsammans:(
Adrian och Sebbe har val pasklov ocksa? Dom har redan haft deras "spring-break", for ca 3 veckor sen:P men deras pask ar pa sondag:)
Cajsa: jag kommer aldrig hem... (den20)

Idag har jag varit med Nancy som ar en chiropractor:) jag gillade det, kanske borja med det... Eller ne, pilot.
Jag har kollat pa nar hon kollat pa patienter fran 1 ar till typ 80:) hon andvande en klicker av nat slag sa hon kunde "lagga benen pa plats" typ. Iallafall jag var med henne fran 1 till 3, sedan hjalpte jag till lite hemma har:)
Idag har jag ocksa atit pa fundays med Max och Wendy. Jag gillade det och for er som inte vet vad det ar, sa ar det som drive in for snabbmat. Man ater istallet i bilen och nar man vill nagonting sa tamder man lyktorna pa bilen. Awesome:) Jag at en san jag at i Tyskland hela tiden (utan smor), men jag visste inte vad det var forst, men sen sa... Jag drack deras kanda dricka, root beer:)<3 jag har bilder men dom laggs ut senare
Nu ska vi snart ata kvallsmat och sedan family guy. Visste ni att pa mandagar sa gar family guy fran 7-11 i strack:)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!