Utkast: April 20, 2011

Idag har jag atit en sista middag med familjen Fragasse/Edwards och fam Swoger:) Men nar vi sitter och ska bestalla mat sa kommer plotsligt ett par in skrikande. Forst sa tror jag at det ar nagra kompisar till Tracy och Wendy men sen sa visar det sig att det ar Marianne (Wendys mamma) och hennes pojkvan Lary. Dom har akt lite tidigare fran Florida for att traffa mig, fast det sa dom inte. Dom sa att dom var "trotta" pa det fina vadret... yeah sure;)
Iallafall det var trevligt att traffa dom och sjalvklart sa hade dom kopt en present till mig, dom pratade om min pappa hela tiden. Dom gillar verkligen dig:)
Vi at lite pizza och sedan sa akte vi till nagon valgorelse blabla vad det nu hette. Jag vet inte riktigt vad det var men jag tror att det KANSKE var nagonting om att man kan fa lattare att ga pa ett battre college, for att du har hjalpt manniskor...
Aja vi har iallafall kommit hem fran det nu och vi sitter och kollar pa "riktiga" biggest looser:)
Jag vill verkligen inte aka hem, jag kan stanna har forever. Ni som vill traffa mig kan komma hit:) Jag har iallafall bestamt mig for att jag ska antingen ga i college eller university (eller bada 2) har:D sa nu vet ni det;)
Godnatt! Vi ses i overmorgon (for er)


Jag har antligen lite bilder:D


Trassel


Max pa toppen, Ram aker nerat och Colt uppat:)



Gus, Wendy och Jack



Jag och Alisha


Jag, Ramington (Ram), Max och Colton (Colt)


Ashley och jag


Wendy<3



2 bilder nar jag berattar om mig sjalv och annat:)



Jag och Wendy:)


Flyplanstursbilder:D<3













Mina bilder just nu

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Du kommer sova i flera dagar när du kommer hem... så mycket som du har varit med om... <3

2011-04-20 @ 05:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!