~De stackars barnen i Afrika~

Hej! Jag började med att skriva "Att vara eller icke vara, det är..." på min fot men jag kunde aldrig skriva det sista för då tog pennan slut. Så nu står det på min fot...;) Iallafall idag så har jag rensat ur hela min garderob och herregud vad mycket man hittat (som man egentligen inte vill ha) haha! Men nu har jag gjort en god gärning, jag har (ska) gett kläderna till "de stackars barnen i Afrika"! Yay! Efter det åkte jag och seglade, åt lunch hos mormor och morfar, potatis och kött blev det:) sedan seglade jag Triss med 2 jag aldrig seglat med innan:) Tror dom hette Martin och Lorentz (stavning). Sedan kom jag hem och kollade på ett avsnitt av SCI NY, där mannen hade tagit självmord, mysigt:) Jag är jättetrött och borde egentligen komma in i skolans rytm, det här med att sova när man ska sova och inte sova när man inte ska sova... Så enkelt är det:) Imorn ska jag på bio med Geigant och Cajsa:) Harry Potter klockan nio:D Yay! Gonatt på er! Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!