Hejhej

Hejsan Hoppsan!
Igår var jag och Josse på grötö och "höstjobbade":) på en dag tjänade vi 800 kr. Det är väl ändå ganska bra betalt om jag får säga det själv;)
Jag och Josefine har kommit på att på att något datum (som jag inte kommer ihåg) i juli 2013, så ska vi åka till USA i 2-3 veckor:) muy bien! Och om jag lägger 400 kronor varje månad så kanske jag har råd sen, med lite sponsring från mina päron:)
så om jag sparar alla pengarna jag har nu och inte köper någonting av dom, så behöver inte jag lägga 400 kr förrän om 17 månader:D sådeså!
Nu kommer Lejla om en och en halvtimma ungefär och jag behöver duscha, borsta tänderna, byta om och gör matteläxan... Så tror jag börjar nu, herrå!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!