Blogga igen då PUNKT

Hejhej alla i det mysiga julstöket :)
Nu har jag precis kollat på svenska hjältar, en aning basmustasch haha! Älskade dom som hade kämpat för cancern, kämpa på alla andra också säger jag bara! ^^
Idag har jag iallafall varit och köpt julklappar till släkten och vänner, farmor - check, Michelle - chech, mormor&morfar - check, Lejla - check. Inte jätte mycket men det får vara så, också kan ju mina päron sponsra lite också ^^
Imorn kommer Lejla hit, vi ska fira lite jul med klappar och The Beatles + en chai latte i stan♥ jag kan tyvärr inte säga vad jag har köpt för vet inte om hon läser min blogg (A)
Nu ska jag slå in julklappar och lyssna på julmusik :D
endast fyra yttepytte dagar kvar till Egypten, jag läääängtar!
God Jul så länge go'a människor!

Lite flumm bilder på mo'a och min man haha!<3 pusspuss




Du får gilla den vare sig du vill eller inte :D men bara så du vet älskar jag dig mer än nåt annat! (A)^^



Kommentarer
Postat av: MORMOR

vad fin du är tycker mormor KRAM PÅ DEJ

2011-12-18 @ 11:12:27
Postat av: Mattilda

Aaww tacksåmycket!:)

2011-12-18 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!