Flumm hos min man! ^^

Då är jag hemma hos Lejla klockan nio på morgonen(A) hon sov förstås men jag är fortfarande stolt att jag lyckades väcka henne en snöig söndag som denna ;)
Nu ska vi gå ner och äta frukost, nudlar tydligen... sen kolla typ stjuttioelva filmer med snacks och cooooola :D <3
Detta va seriöst det tråkigaste inlägget... men nu vet ni, ni som bryr er *smileyfajjz*
Ikväll blir det julfirande med hela tjocka släkten och jag har typ inte köpt nåt till nån.. men det löser sig nog ;)
Lejla försökte precis rimma ihop nån - måns.. Logik?
Kanske kommer flummbilder senare ikväll :)
hare bra! "endast tomten är vaken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!