Hipp hipp hurra:D!!

Det är verkligen jätte många som fyller år i februari!:o nästan alla jag känner! Idag fyller Amanda år:) grattis till henne! Jag skulle egentligen kunnat sjunga men det får jag göra imorgon;) hehe... Det är bara för att Amanda är en panda:) jag är verkligen bäst på rimm! Idag så är det fredag - eller egentligen lördag... Jaja iallafall så igår så var jag i skolan och vi hade idrott på morgonen. Jag menar vem kan göra ett schema och göra så man har idrott direkt på morgonen?!:o jaja det är ju faktiskt bara några månader kvar till sommarlovet så jag får väll klara mig:( Vi åt tacos igårkväll och jag gjorde typ allt medans de andra "hjälpte till"... Jag borde helt klart ha ett MVG i hemkunskap! Nä nu ska jag "sova" så "godnatt" på er:) Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!