Hipphipp hurra;)

Idag så fyller min lillebrorsa 12 år:D!!! Grattis till honom!:) jag ringde för att gratta honom men då var inte han hemma:( aja nu har jag sjungt en litenlitenliten stund för honom iallafall:) nu ska jag snart sova men innan det ska jag läsa (om nån vill veta;)) boken jag fick låna av Josse:) jag läser faktiskt boken extraextra långsamt för att den ska räcka hela veckan:) men om jag ska vara ärlig Josse: så är den faktiskt ganska konstig:p alltså den är inte sådär jätte bra:/ så det så;) Godnatt och puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!