Min vecka

Nu har jag vekligen tråkigt... Jag har läst ut boken, jag har ätit upp mina 2 mackor och jag behöver inte ens gå på toa... Jag har verkligen tråkigt:p jag kan berätta lite om mina sista dagar uppe i Vemdalen... Det låter som jag är död när jag berättar det så;) aja i torsdags så var vi i klövsjö, då åkte vi där hela dan. Vi åt i backen, eller inte I backen, vid en grill bredvid backen... Det blev hamburgare:) mums Sedan Så fick man forsätta åka om man ville. Jag och några till fortsatte. Sedan när vi kom hem så kollade jag på slutet av "snake on the plane" tror jag den heter:) den var bra, bara det att jag inte vill åka med ett flygplan dom är lastat med djur... Hehe På fredagen så var vi "hemma" och åkte skidor och senare på kvällen så gjorde vi en massa grejjer (jag kom inte på nåt bra ord:P). Man skulle t.ex skriva dina synder och spika fast dem på ett kors m.m I lördags så åkte alla i björnriket. (Det är bättre i vemdalsskalet). Man fick senare välja om man ville åka vidare eller åka hem, det var väldigt många som frös (inklusive jag) så jag och några andra åkte hem. Vi satte på filmen "the day after tomorrow" (hemskt vad vi kollade på mycket film;)). Efter det hade vi en andakt + nattvard. Vi fick såna där oblater, tror jag det hette och så fick vi antingen doppa ner oblaten eller dricka vinet! Äckligt!! Sen har vi bara städat och städat och städat:) ni har nu fått en lååång sammanfattning så... Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!