MJ and MF haha

HEJSAN ALLA (vet ej varför jag skrev med stora bokstäver:P )!
Ikväll har jag kollat på Melodifestivalen, för att få lite grepp om det inför fredag, ska dit med Anna och Tova:D
Nu sitter jag och kollar på "This is it" med Michael Jacksson<3 Jag älskar honom:O! + att jag sitter och äter paaaaprika:D alltså kan inte mitt liv bli bättre:) haha

Min dag btw: jag har varit i Göteborg med Josse och farmor och shoppat:) Det var mysigt;)
Hittade massa kläder, kanske lägger ut bilder på dem sen;)
Idag fyller Lejla år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis LEJLA!

Ja må hon leva ja må hon leva, ja må hon leva uti 100 ade år.... osv.

Nu börjar det igen hejdå

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!