Movie a'la skräck:O

Nu har jag och Josse kollat på en film, eller egentligen 2 filmer:) Den första (thriller) "Frozen" det var den äckligaste filmen jag har sett, den var inte läskig, men äcklig:O

Handla typ om 3 personer som skulle åka skidor också fastnar dom i sittliften... ja jag orkar inte förklara men ni fattar om ni kollar på den, fast jag skulle avråda er att inte kolla på den;) USCH jag kommer ALDRIG mer åka sittlift igen!



KOLLA EJ!

Okej, den andra filmen var "vampire assistant" det var den TRÅÅKIGASTE filmen jag har sett i hela mitt liv, jag har bevis! Josse somnade...:P (+ Folke)



Juste vi hade tänkt att kolla på Salivkillen men den fanns inte på hemmakväll:(
Nu ska vi kolla på tv, men godnatt<33

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!