One week - one life

Nu var det snart en vecka sedan jag kom hem från Vemdalen, alltså nästan en vecka sedan jag skrev på min blogg... Jag suger lite grann:/ jaja man kan ju faktiskt inte vara bäst på allt;) Jaja idag så har jag varit i skolan (är jag inte alltid det (typ)) och jag kan faktiskt erkänna att den första texten på engelskan var min:) hehe så nu vet ni det;) ja, alltså det är inte så lätt att fatta om man inte går i världens mest "awesome" klass förstås men ni kan låtsas att ni förstår vad jag menar;D... Jag har inte gjort så mycket idag, snart ska jag läsa och imorn så ska jag köpa ... Och ... Och ... Till Amanda. Tills på lördag:) då fyller hon år:D grattis till henne i förskott!!! Godnatt Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!