Salivkillen<3

Haha jag och Cajsa kom på att tänka på salivkillen idag på gympan:)
Ni måste se den filmen! det är ett måste:D bekännelser om katter, killar och kyssar tror jag den heter haha:D

http://www.youtube.com/watch?v=kKSvWGBqf2o&feature=player_detailpage

ni får gärna kalla mig oteknisk men hur får man du vet "klicka på videon så startar den"...



Haha salivkillen kommer fram 2,21 haha varsegod Cajsa:D<3

Aja idag har jag faktiskt skrivit klart om 4 personer av 6 på spanskan:) Känn på den Lejla;)
Btw jag har faktiskt lärt mig bosniska:D men just nu kom jag inte ihåg hur man saoch det fanns inte bosniska på google translate:(
Nej nu ska jag ta och plugga hemkunskap:(

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!