Vemdalen next

Hejsan!:)
Idag fyller Cajsa år, men hon dissar oss alla genom att vara i New York på sin födelsedag:( (orättvist)...
Idag har jag och min familj haft en riktig sån där familjedag;) haha vi åkte till gbg och sålde alla våra spel och pussel:D så vi fick nog ihop ca 600 kr tror jag:D
Nu har jag kollat på melodifestivalen och Brolle och Sanna gick vidare direkt till final, för er som inte kollar på melodifestivalen...;) Jag älskar Brolle<3<3
Btw imorn åker jag till Vemdalen med konfirmationen:D jag blir borta hela sportlovet för er som inte visste det;) Jag kanske ska blogga när jag är där uppe men troligen så orkar jag inte det..:P

Jamåholeva,jamåholeva,jamåholeva,utihundradeår... osv.



Igår va jag, Anna och Tova på genrepet till melodifestivalen:D det var awesome! tacksåmycket (igen) det var verkligen jätte kul! haha och med våra fina kaninöron;) jag älskar dom:D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!