BILJETTER

Okej, jag ska vara ärlig. Jag orkade faktiskt inte skriva igår även om jag ville...;)
Iallafall, igår så köpte pappa mina biljetter till USA:D
Som jag har sagt innan så vill jag ju inte åka själv, så pappa ornade en sån där tjej/kille som hjälper oss icke kunniga att hämta väskor, hamna på rätt plan m.m:D
Så först ska jag flyga från Arlanda till Amsterdam. Sedan från Amsterdam till Detroit. Och sedan från Detroit till Ohio:D
Jag har alltid velat hämtas av någon som håller upp en skylt, NORSTROM:)
Nu ska jag och Gustav ner till City för att köpa tacos och sen ska vi hyra film YAY:) (y)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!