Bio

Nu var det ett tag sedan jag skrev något om USA:/...
Men igår kväll så pratade jag och pappa om flyget, jag vet inte om jag vågar flyga själv:O LÄSKIGT! Asså egentligen så tycker jag att det bara är läskigt att få med sig väskorna på flyget jag ska byta till... Så jag och pappa sa att om han flög med mig till Florida (han ska jobba där) så kunde han "vinka" av mig till NYC<3<3
Great idea:D

Btw igår var jag för trött för att skriva, somnade nog i soffan under nån film:P
Men jag var på bio med Josse:) Narnia och min morbror trollkarlen i 3D (fast det var typ ingen 3D, haha bara reklamen xD, den var ganska bra men inte lika bra som de andra Narnia-filmerna... haha careface x)

Det är en ganska dålig bild, menmen...

Alla är förresten ganska suddiga bilder;)

Josefine med en LÄSKIG:O gubbe i bakrunden!

Josse, JosefinE   <<-----(e på slutet! KOLLAKOLLAKOLLAKOLLA)



JAG FYLLER ÅR IMORN!!:D:D<3:D:D
Idag så ska jag ha kalas con mis amigos:D<3 titta på film mm. sedan ska de sova över, så alla vaknar på min födelsedag:) med geggamojja(L)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer:P

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!