Det finns kanske känslor i rymden? Eller?

Jag har precis sett "Vampyrer suger" (btw det kan jag NÄSTAN hålla med om, iaf twilight...) och "I rymden finns inga känslor":) Jag gillar den filmen(Y)
Imorn/Idag ska jag på konfaläsning med så kallad info om skidresan till Vemdalen:)
Senare ska jag till sötaste Emmy:D hon fyller nämligen 15!!!<3<3 (på samma dag som min farmor;))
Tror jag ska köpa ett... för jag hoppas att hon gillar det:D
btw jag tror jag har förälskat mig i Bill Skarsgård:)<3
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!