...

Här sitter jag och käkar skumtomtar och tittar på CSI miami:D det är verkligen det bästa som finns (alltså skumtomtar)<3 Idag har jag åkt skidor hela dan med min lillebror:) Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... Jag är trött... Ska nog lägga mig tidigt idag;) Btw jag har inte hört något nytt från Wendy än, fast pappa sa att dom skulle prata om 10 dagar eller nåt:p Jag har försökt komma på vad jag ska ha för kalas;) jag vet inte om jag skulle ha något med Cajsa, jag får ringa henne nån dag... Annars blir det nog nån filmkväll eller nåt sånt där enkelt;) haha om nån vill veta;) om någon ens läser bloggen:) //puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!