Första

Första blogg, sista blogg, första inlägg, inte sista inlägg:D haha varför gör jag detta?... Jag har aldrig skrivit blogg så man kan inte hoppas på det bästa;) Detta ska handla om en påbörjan och min resa för att praoa i USA:D Jag vet inte hur och var jag ska börja men nu vet ni iallafall vad det kommer att handla om, så antingen så kan ni fortsätta läsa (mitt förslag) eller bara stänga ner bloggen;) Fast för mig måste det vara det bästa... För jag har ingenting att jämföra med haha xD //puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallo tjejen!

Kul att du har en blogg nu kan vi ju gämföra inlägg ;) Lovar jag skall följa dig slaviskt. Skall bli jättespännande! Och shopping i USA är ju aldrig fel!!!! kram

2011-01-13 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!