Fudge u

Hahaha jag såg Cajsas låt på spotify nu;)
haha älskar den:)<3 -------> Harry and the Potters – Cornelius Fudge is an Ass <3

Iaf idag har jag vart på kalas hemma hos farmor. Jag tror det var hela släkten:O det var mycket folk iallafall:P
Pappa håller på att boka biljetter till Ohio, jag trodde att dom var bokade men tydligen inte:P aja strax är dom det iallafall:D<3
Tack Emmy för en underbar kväll igår:D<3333 Julia och Elwira också;) jag glömde fota dem men tog lite kort på drinken;) haha med socker på sidorna:)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!