Hej igen

I måndags så kom jag hem från Vemdalen:) jag har åkt skidor ngefär med min familj och några andra familjer:)
Sammanfattning av min skidresa...





vandrarhemsmiddag:)
Vandrarhemsmiddag:)<3
Vänta lite... Va gör mi hermano i bakrunden?:O
Vänta lite... Vad gör mi hermano bakom glaset?:o
första boende
Första hem:)...


Första backen, första åket, första 2011<3<3


Trött...


Jag älskar himlen på morgonen :D<3<3

Mi hermano:)
(btw för er som inte pratar lika "BRA" spanska som jag så betyder hermano bror... som jag hoppas att ni har förstått... annars så blir jag lite orolig:/ <3)


Finger i vägen....

mi padre son rojo :D<3<3

Utanför fönstret på hotellet:O




På vägen hem:(



Nu ska jag snart gå och lägga mig...
Imorn matteprov och bio med kära Josse<33:D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!