Kalla fötter...?

Igår pratade min pappa med Wendy (mamman/en av dom jag ska bo hos). Först så sa hon att hon inte tyckte att jag skulle komma för att det var lite jobbigt "on the other side". Hon hade så kallade "kalla fötter";). Men det ornade sig bra!:D Så nu har jag äntligen fått lite information om min resa:D hon sa att jag skulle få PRAOa på massa olika ställen:) Några dagar på en trimmningsstudio (tror jag det heter:P) för hundar tillsammans med hennes kompisar:) Några dagar på ett sjukhus med hennes brorsa tror jag att det var:) och så ska jag få prova på att gå i high school några dagar:D that sounds like awesome:D<3 //puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!