Varför har jag ingen bra rubrik?:d

Hejsan:)
Det var ett tag sen jag skrev kände jag.. Fy på mig.
Jag och mamma har precis kollat på Flickan från ovan, eller som den i vanliga fall heter "The Lovely Bones." Det var en konstig men sorglig film:( tror jag grät en skvätt då och då:)
Mer om mitt intressantare liv... Intressant? kanske... fast nä;)
I torsdags så följde jag med mamma till Onyx och tränade på gym för första gången i mitt liv:) det var kul OCH jobbigt:o vi körde spinning i en timma och sedan körde vi "prova på" gym-grejjer-övningar:)
Jag sa att jag hade träningsvärk men då sa Cajsa att jag skulle få skylla mig själv för att jag hade VALT att träna själv, alltså en så kallad "eget-vals-träning"...
I onsdags så pratade vi om praon (eller som alla kallar det, pryon. Jag hatar det ordet;) är det bara jag eller är det kanske många andra som också stör sig på det ordet?)
Vi pratade om massa praoplatser man fick välja och inte fick välja, vi pratade om vad man skulle göra för att få sin prao plats och vad man inte skulle göra. Och en massa mer:P
Jag ska tydligen skriva på en lapp om vart jag ska bo, tel.nr, namn på Wendy och sedan skulle mina föräldrar tydligen ringa för att syotanten skulle veta att det var k:) (k det är ockås ett ord jag stör mig på. btw ni som är en liten äldre generation så betyder k okej, jag för sökte lära min vikarie att börja andvända det ordet;)...)
Jag tror mamma får ringa till henne på Måndag:)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!