97F och jag kommer stekas som ett agg.

Hejsan, igen
Igar var det 90F och idag ar det 97F... Jag kommer arligt talat att do!:O Som tur ar har dom aircondition precis vid datan, sa den brummar pa, rakt pa mig:) *gillar*
Igar traffade jag Amy, en 15 arig tjej pa samma gata. Hon var trevlig men vi vistte inte riktigt vad vi skulle prata om:P jag gillar henne, hon ska presentera mig for nagra andra som hon kanner sa jag traffar nagra nya:)
Idag ska jag prova att ta bussen till Park Street for att shoppa lite och sedan ta tunnelbanan for att hamta Georgia. Igar gick det val sadar... Vi tappade bort oss helt, men som tur va sa kunde vi ringa till Amy (mamman) ocksa fick vi komma upp till hennes jobb, som lag typ 100 m bort:)
Jag och Andrew var och fixade med telefonen igar, det kommer inte ga att andvanda iPhonen for att den ar last pa nat underligt vis, sa jag kopte en ny telefon for 10 dollar:D (det kostar 2 dollar att parkera i parkeringshuset) En vacker uppfallbar Samsung som later "piiiri" varje gang man sparar eller skickar ivag nat. Jag kommer inte kunna andvanda den i Sverige men det ar en bra telefon att ha om man skulle aka tillbaka till USA nagon gang:)
Ne nu ska jag ata frukost
See u later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!