Beachday

Hejsan Hoppsan ACK! (ACK ar en forkortning for Nantucket for er som vill veta och inte visste;))
Pa formiddagen var jag i the town i Nantucket:) Allt ar verkligen jatte vackert har! Jag kopte en Nantucket t-shirt och hundgodis (igen, ungefar samma som i Ohio:)). Jag tog ocksa ut pengar om nagon vill veta precis allt;) Sedan var jag och Emily och kollade pa alla batarna i hamnen, en del av dom ar verkligen som lagenheter:o Sa nar jag kommer hem ska jag visa dig Gustav, sa du vet vad du ska borja spara dina pengar till:D
Pa eftermiddagen var vi (jag, Emily, Grace och William) pa stranden och badade, fast det var lagvatten sa det var inte sa mycket till bad;) typ upp till knana:P Iallafall jag ar typ pepparkaka nu:D kann pa det du! Era vitingar!;D
Vi at precis kvallsmat och jag vantar pa att Grace och William ska titta klart pa nagon Lego film, sa jag kan ga och lagga dom:)
En stund senare:
Nu har jag last saga for dom och nastan fatt dom att sova. Ar inte jag jatte duktig:D jag borde fa diplom! Emily kommer hem om ungefar en timma och jag ska snart ta ett bad:)
Goodnight Amy, Andrew and Georgia
Good morning everyone in Sweden!
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!