Boooooostooon

Nu ska jag till Boston:D nananananaa:) pappa bokade biljetter igår också åker jag imorgon:D till den amerikanska familjen med dottern som jag ska ta hand om i 3 veckor:D nananananaa Men eftersom mina päron tyckte det var orättvist mot gustav så sa dom att han skulle få åka till Frankrike. Typ nov - nånting eller nor - nånting;) men sen ville inte han det också sa han att han ville åka till London så nu dlw dom dit:) Yay! Så det är väl bara till att börja blogga igen då:D Nä nu väntar jag på att kom ska vakna. Jag skulle gå hem tidigt för att hinna packa;) Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!