Boston!

Jag landade i Boston for 3 timmar sedan ungefar. Nu ar klockan 8 (i amerikansk tid) och ska snart ga och lagga mig (2 i svensk tid;))
Mamma, pappa och Gustav ar i London och shoppar och har sitter jag i 25 graders varme aven om kl ar 8:D Jag kommer bli bruuuuun!:D
Vi har atit hamburgare och jag har gett dem alla deras presenter. Georgia fattade valdigt snabbt hur man spelade ravspelet aven om jag larde henne fel regler i borjan;)
Ne nu ska jag ga och lagga mig, ska troligen ga till the mall for att kopa ett simkort och bara kolla runt lite:)
byebye!

Kommentarer
Postat av: moromo

Vd glad jag bliv att du kommit fram. Folke hälsar så mycke han mår bra med morfar.

2011-07-08 @ 16:43:21
Postat av: farmor

Skönt att Du är framme. Vi har kommit hem från vår utflykt i Dalarna och bor nu på torpet. Hoppas Du kommer att trivas och hittar på kul saker.

Farmor o Farfar

2011-07-09 @ 21:12:36
Postat av: Mattily

Mormor & Morfar: du far ta och halsa tillbaka till Folke och morfar

Farmor & Farfar: Jag kommer trivas och saknar er absolut inte;)

Kram pa er alla!

2011-07-10 @ 02:40:34
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!