Duck tour and the mooovie:)

Hejsan hoppsan Idag har vi alltså varit på Dick tour runt här omkring. Den var i ungefär en timma och det coolaste var faktiskt när man åkte som en vanlig bil och de sista 20 minuterna så åkte man ner i vattnet, med bilen:D hehe är inte det typ awesome;) så hjulen blev som propeller:) "hello my name is Bond. James Bond." jag tog lite bilder med min vanliga kamera men jag glömde ta bilder på stan så det blev bara när vi var lite i vattnet. Jag får ta och lägga ut dom sen när jag sitter vid datan:) Efter att jag och Georgia hade varit på våran Duck Tour så åt vi lunch på "the museum of sience" och jag har skaffat en present till Tova och Emil och en speciell present(er) till min bror;) + 2 presenter till min far:) så nu är det bara att kolla lite till min mor också:) fast egentligen så har jag ju redan något för henne men ändå:D Jag och Georgia var på "Cars 2" också:) början var lite wierd men sen var filmen faktiskt väldigt bra;) *rekommenderas stort** Nu ska jag försöka sova så godnatt Byebye

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Kolla tiden!!! Häftigt! Har precis gått upp... snart väntas jobb. Mmm... presenter...

2011-07-19 @ 05:28:00
Postat av: Mattily

haha det ar ju 15 minuter efter:D coolt!

2011-07-19 @ 13:49:14
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Tar en stund att läsa och skriva... :0)

2011-07-19 @ 16:12:11
Postat av: Mattily

Juste sa det var samma stund, tid...:)

2011-07-19 @ 18:19:00
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!