Hemma, borta, hemma

Nu har jag varit hemma i ungefär 2 dygn och jag är tröttare än någonsin... Allting gick bra på vägen hem bara en liten försening i Boston, typ 40 minuter;) Jag köpte också en Boston t-shirt, hittade desvärre inte den jag verkligen ville ha men jaja... Nu har vi precis åkt ifrån Gustav på scoutlägret, han åkte dit på samma dag som jag kom hem, lite komiskt faktiskt:) så nu blir han borta en vecka, jag med:( åker nu till Grötö för att vara segelinstruktör i en vecka:) så blir borta ett tag till:/ men lovar att va hemma det sista som är kvar av sommarlovet;) Nä nu ska jag sova byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!