IIIIIICCCCCCEEEEEEE

Nar jag blir stor...
Ska jag kora golfbil eller vara han (hon) som aker omkring nar det ar varmt ute och skriker med skrovlig rost: IIICCCEE pa FALCON RIDGE! haha jag har nu forstatt efter 5 dagar ute i nowhere, varfor alla ar sa glada veckan innan;) jag alskar det! Nasta ar kommer jag tillbaka men da far ni (familjen) ocksa folja med!:D
Okej, sa pa onsdagen sa kom vi dit efter att ha kort i 2,5 h. Jag akte med en av Amy's basta vanner, Aki. Alskar henne! Glad hela tiden! Vi vantade utanfor i 3 h tills det oppnade i 30 graders varme;) (sovande)
Iallafall sa nar vi kom dit sa gjorde vi iordning alltihopa, vi satte upp ett talt (som egentligen ar for bilen) som vi andvande som "sallskapstalt". Nar vi var klara med alltihopa sa sager en elak gammal gubbe att vi inte far vara dar for att det ar vagen for sjukvard... Fasen... Sa vi far lyfta hela det stora taltet till ett annat stalle.. Med hjalp av en annan familj som ocksa skulle vara med oss:) Allting blev bra och vi fick faktiskt ett battre campingstalle:P
Iallafall pa onsdagen sa kom familjen... (nanting) det var: (mamman) Pam, Grace (hon var 12 men var som 14;)), Shemus (stavning) 14 ar och hans kompis Sankt K... nagonting ocksa 14 ar:)
Torsadgen:
  • Gjorde vi iordning lite till, akte och badade, nar vi kommer tillbaka pa eftermiddagen sa har en av Georgias kompis kommit, Elana 8 och hennes mamma Beth:)
  • Jag andvande "Bug spray", glomde tvatta handerna efterat... Petade mig i ogat och sen sag det ut som jag hade gratit hela dan sedan... Lyckat!
  • Vi akte till Action Parken:D:D::D:D Det var verkligen ASkul! Jag har mojligtvis tappat lite av min hojdskrack;) hehe.
Fredagen: Da borjade allting. Vi fick ocksa lite tillskott pa varan campingplats, jag kommer inte riktigt ihag vad dom hette men det var en mamma, hennes syster, pappan och 2 barn 3 ar och den andra var 7 manader:)
Vi gick och kollade pa en massa artister:) jag kommer inte ihag vad alla hettte men jaja, det var harligt iallafall;D
Jag har nu forstatt varfor alla ar sa glada veckan innan Falcon Ridge! Awesome;))
Denna dag kom ocksa 2 till familjer:
  • Mamman (namn), Isak 12 och hans syster Ella 9 ar
  • Pappan (namn + han var tysk, bara lite random fakta)) och hans son (jag kommer inte riktigt ihag vad han hette men han var 15 iallafall;)
Lordagen: Pam fyllde ar pa lordagen, det firade vi med Cup Cakes och gick och kollade pa Gandalf Murphy & the Slambovian! Alskar dom!Och det var harligt;)
Sondagen: Jag sa Hejda till alla och alla sa hejda till mig:( sorglig stund. Jag och Aki stannade kvar pa Falcon Ridge tills klockan blev 4 ungefar:) sov en stund (typ 40 min) pa graset till musik
Vi spenderade kvallarna med att ha vattenkrig<3 kanske darfor jag hostar och snyter mig hela tiden...:(
Ne nu ar det 1 h kvar tills jag ska vara pa flygplatsen pa vag till Nantucket:D kanske ska packa det sista;)
byebye sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!