It's not fair

Hej
Idag ar det sista dagen innan jag aker ifran detta underbara land. Jag skulle kunna stanna har for ever and ever! Om jag ska vara arlig sa saknar jag inte er riktigt... Jag menar det ar ju bara sant man sager for att det ska lata bra;) eller?
Iallafall vi (jag, Grace, Emily, William, Charlie, Spencer, Liz (deras kusiner + faster), Louise, Run och nagon mer kompis (grannarna) till William akte till stranden och badade:) harligt! Vi at turkeysandwich<3  till lunch dar ocksa:)
Sedan var vi hemma en stund och sen akte jag med Liz, Spencer och Charlie tillsammans med deras 2 kompisar till den "riktiga" stranden (medans Emily, Grace och William var pa biblioteket):D dar alla surfar och vagorna var arligt talat hogre an mig! Awesome!
Sedan akte vi hem och nu har vi precis kommit hem fran att ha atit kvallsmat pa en restaurang pa stranden:) som avlutningsmiddag tillsammans:( sorgligt!
Jag tror att jag mojligtvis har brant mig lite grann i ansiktet men jag ar fortfarande brunare an er guys!:D
Nu ska jag dricka te och kolla lite tv sa hejda och vi ses i overmorgon! Far se om jag hinner blogga lite da:)
byebye

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav



ÄNTLIGEN kommer du hem!!! Tre veckor är lång tid... men vilket äventyr du har varit på :0)

I planet hem får du får skynda dig in... så du får sitta jämte piloten hi hi Mormor och morfar kommer och hämtar dig på Landvetter. De ska först lämnat Gustav på scouterna (och hans 8 dagar långa Jamboree, 40 000 personer från hela världen kommer). Vi syns imorgon! Kram

2011-07-28 @ 08:44:14
Postat av: Mattily

Idag var det forsta gangen jag verkligen kande att jag har varit borta ett tag... Men jag langtar fortfarande inte riktigt hem ;) haha

Syns imorgon allihopa kram pa er!

2011-07-28 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!