Last day at the beachhouse

Hejsan!:)
Nu har jag precis atit frukost, Andrews pankakor:) yummy! Men idag ar det sista dagen jag ar i beachhuset...:( nasta helg kommer vi inte komma hit for att vi ska till action parken:D det heter "Catamount Adventure Park" om ni vill veta mer om det sa klicka har---> http://www.catamounttrees.com/ det finns en video mm.
Pa onsdag aker vi till the Falcon Ridge, festivalen som de gar pa varje ar:) man bor i talt, det ar musik och dans:)
Jag fick precis reda pa att Sverige vann mot Frankrike i matchen om att bli pa tredje plats! yay
Igar var vi pa stranden hela eftermiddagen, sa jag ar bruuuuun:D pa formiddagen var vi pa piren och hoppade darifran, jag dok faktiskt sa jag ar kind of stolt:)
ne nu ska vi ga till piren :)
byebye

Kommentarer
Postat av: farmor

Hejigen.Igår var vi i Bohuslän med våra vänner från Onsala .fint väder men idag regnar det igen. Sitter just nu och tittar på USA-Japan 1-1. hoppas USA vinner.Elfsborg vann med 2-1 mot Halmstad. Ta det nu lungt i äventyrsparken.Har tittat på bilderna därifrån.Farfar skall till båten med pappa i morgon.Kram från oss

2011-07-17 @ 22:49:20
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Härligt att få prata med dig!!! :0)

... och Japan vann...

2011-07-18 @ 00:02:54
Postat av: Mattily

Allihopa: Ja tyvarr vann Japan, men det kanske dom var varda anda... Jag menar efter allt som har hant dom:/ jaja

Kram pa er

2011-07-18 @ 02:51:46
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!