Nantucket

Jag alskar Nantucket!
Nu ar jag antligen i Nantucket! Jag alskar alla har och jag alskar deras hus. Och pappa du borde komma hit och halsa pa en gammal van;) och ja mamma och Gustav med da:)
Emily sa att jag bara fick skriva snalla saker om henne sa jag vet inte riktigt vad jag ska saga... Ne men Emily ar verkligen underbar, ett enda stort leende!:D
Jag trodde forst att jag skulle aka med Delta till Nantucket men icke... Jag fragade efter hjalp men da sa hon vid inchekningsdisken att det inte gar nagra plan med Delta till dit jag ska... Sa jag tog bussen till terminal C (istallet for A) och hittade "mitt" flyg, Cape Air. Det var faktiskt jobbigare an vad ni tror;) hehe men nagon borde vara stolt over migm jag ar det iallafall:) Nar jag hade checkat in och lamnat mina vaskor sa hittade jag till gaten och kom pa mitt plan. Det va ett plan for 9 pers, hehe *jag gillar* och om man gick in forst sa kunde man fa sitta bredvid piloten:O typ awesome eller vad!?
Och nagot som var ganska kul va nar man kom in pa deras "flygplats" sa gick man in i ett rum, dar fanns en dorr till herrarnas toa och en till damernas... Och nar man skulle hamta vaskorna sa lade dom bara upp dem pa ett sant dar rullband (fast det hade inget rullband) sa man kunde bara ga och hamta sina vaskor. Sa jag har varit pa varldens storsta flygplats idag;)
Iallafall idag har jag varit pa stranden med Grace 7 ar (dottern till Emily), kusinerna Spencer 10 och Charlie 13 och deras Grace's uncle Matth och Grace's pappa Andrew. Varfor heter alla Andrew?
Vi akte iallafall och badade och det var en san dar strand dar du kan aka med bil:) Sa nar vi badade sa plotsligt sa ser vi en sal, 3 meter ifran oss! Nar vi badar! Och den simmar forbi oss typ 2 meter ifran och jag trodde arligt talat att den skulle bita oss! haha det var ascoolt, ser ut som en hund:)<3
Nu kommer snart nagra slaktingar till Emily och Andrew sa jag ska nog stanga av datorn;)
byebye

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej Mattilda.Du är en riktig tuffing. Ta nu rätt buss till flyget i Boston så vi snart får se dig hemma. Vi längtar efter dig. kram från Farmor o Farfar

2011-07-25 @ 23:09:24
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Det är knasigt... att du är hos pappas gamla kompis som han inte träffat på 20 år. När du åker hem får du försöka gå in först... och sitta bredvid piloten.



Pappa är på Grötö hela veckan och är segelinstruktör. Jag och Gustav är själva hemma... fast G är sällan hemma han cyklar och spelar fotboll med killarna. De har börjat cykla upp till Brämhults fotbollsplan, där har de konstgräs.



Kram



Ps. Skönt att du kommer hem på fredag!

2011-07-26 @ 01:19:14
Postat av: Amy

We miss you already!

2011-07-26 @ 03:07:35
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/
Postat av: pappa

gött du har det bra, Emily är en toppen människa eller hur! ta det lugnt när du checkar in på KLM Airfrance. Morfar hämtar dig på flyget på fredag.

2011-07-26 @ 23:37:08
Postat av: Mattily

Amy: I miss all of you! See you later ;)

Pappa: Emily ar underbar! Men jag ar ju expert pa att flyga nu sa det ar lugnt, haha;)

2011-07-27 @ 01:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!