Packa Tvatta Sova (USA forlora)

Hejsan:)
Usa vann tyvarr inte Women's world cup i fotbollen:( men det gjorde Japan...:PpPP;pp:p fast det var dom ju (lite) varda, av allt som har drabbat dom menar jag, typ jordbavningar och flodvag och allt vad det ar, jag borde fa MVG i historia eller Geografi (jag vet inte riktigt villket amne det handlar om men jaja, jag kan val fa MVG i bada anda) for att jag namnde det med Japan.... Jaja men Sverige kom 3:a iallafall och Frankrike fyra.
Och jag kan faktiskt erkanna att jag inte ar klar med packningen for Falcon Ridge (festivalen)... Men jag har gjort iordning grejjerna som ska tvattas, det ar faktiskt forsta gangen jag tvattar, om nan vill veta;) men dom tvattar bara pa mandagar och det ar nar hon som stadar kommer:) Sa det ar jag klar med...
Imorgon ska jag och Georgia aka med baten runt hela staden, for att kolla pa grejjer... Jag har faktiskt inte en aning om vad det handlar om men jaja, sedan ska vi ga pa bio, Cars 2.:D jag vill faktiskt se den och jag vet inte ens om den har kommit ut i Sverige an. Men har den inte det sa kommer jag se den fore er guys;D
Ne nu ska jag ta och sova, kanske kolla lite tv innan:)
byebye

Kommentarer
Postat av: farmor

Nu sitter Gustav o vi på torpet och vi skall äta hallonkräm . Imorgon skall vi titta på Gotia cup och sedan skall vi ut och handla.Alla skickar kramar dig.

2011-07-18 @ 20:07:24
Postat av: Mattily

Åh hallonkräm:) vill med ha;)

Säg lycka till till gustav från mig på gothia cupen.

2011-07-19 @ 01:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!