Red Line

Hejsan
Idag ska man ut pa historievandring. Men forst ska jag ga och hamta biljetterna till glasmuseet:) det finns en vandring man kan ga sjalv, dom har malat en rod linje pa trottoaren dar man ska ga. Forst trodde jag att det var en san linje sa man vet pa vilken sida man kan cykla och vilken man ska ga pa. Men icke.
Sa jag borjar vid monumentet och gar sedan anda ner till Park Street, det tar ca 3 timmar, men om man bara gar utan att kolla pa statyerna sa tar det ca 1,5 timme. Jag tror jag ska ata lunch pa nagon italiensk restaurang for dar visar dom fotbollsmatchen, sverige mot Japan eller om det var Usa mot.... ja vad det nu var;) ne nu ska jag ga ut pa min vandring
byebye

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Hejsan!

Du har allt blivit kulturell... och kommer veta allt om usa:s historia. Vad är glasmuseum för något?

Idag spelar Sverige mot Japan, kl 20.45 (14,45). USA mot Frankrike spelar kl. 17,50 (11,50). Vinnarna möts i Final, kul om det blir Sverige-USA...

Kram

2011-07-13 @ 17:10:04
Postat av: Mattily

Glasmuseet ar ett museum med blommor (och allt ar gjort i glas. Jag och Georgia ska ga dit imorgon eller i overmorgon:)

Ja men tyvarr vann inte Sverige sa jag far sitta har och heja pa USA:D

2011-07-13 @ 23:23:29
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/
Postat av: farmor

hej på dig! ja Sverige förlorade och får möta Frankrike i bronsmatch. Om du går på glaskonsten kan du ta med lite ideer till mig . finns kanske något papper.Idag onsdag har vi moln och lite kallt.Farfar är ute och hugger ved för att hålla värmen Kram från Farmor

2011-07-14 @ 10:42:58
Postat av: Mattily

Ja da far jag ta och heja pa Sverige i bronsmatchen istallet.

Om jag hittar lite lappar sa kan jag ta med mig det hem

Kram Mattilda

2011-07-14 @ 15:28:49
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!