Simcard

Hejsan hoppsan lillebror!_Karlsson pa taket:)
Idag kom vi hem fran "the Beachhouse", vi akte darifran efter att vi hade hoppat fran piren, vid restaurangen Sea Dog, pa morgonen.
Nar vi kom hem akte jag och Andrew till AT&T och fixade ett simkort till mig. Det kostade $50 men man betalar $2 per dag nar man andvander telefonen, sa att smsa kostar bara 2 dollar och da kan du smsa hur mycket du vill.  Att ringa ar ocksa 2 dollar nar man ringer men att ringa utanfor "the states" kostar $0,69, det fanns inget annat. Det ar iallafall gratis wifi:P
Jag kunde fortsatta andvanda Amys telefon for att hon hade at erbjudande for att ringa till Sverige sen hon var med Stephanie, i en manad till...
Nu har vi precis kommit hem fran familjen halv-svenk. Vi tog avsked av en familj som skulle flytta, men det var tydligen inte den svenska familjen. Jaja jag har nastan glomt av hur man pratar svenska sa jag fick ova lite med dom. Men nar jag hade pratat en liten stund sa kom jag faktiskt pa hur man gjorde;)

Nu ska jag och Amy forsoka fixa lite med telefonen, for det var nagot som inte funkade, det gick inte att ringa till eller fran den sa vi maste fixa med det, annars far vi ga tillbaka till affaren...:(
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!