Sista blogginlagget (kanske)

Hejsan Hoppsan:)
Nu har jag forsokt skriva den har texten 5 ganger nu och det har forsvunnit varje gang... Sa jag kopierar efter varje mening...:P
Iallafall sa har jag och Georgia varit pa biblioteket och lanat ett visst antal bocker, jag lanade nagra Narnia bocker bara for att;) sedan gick vi och kopte marshmallow och baka, baka liten kaka, med rice krispies och marshmallows:) mums! Sedan gick vi och fick oss en valfortjanst manikyr/pedikyr for oss bada:D det var asgo(o:et ska vara bokstaven med 2 prickar ovanfor)tt! Jag har faktiskt aldrig gjort det och nagon gang maste ju vara den forsta;)
Nu har vi antligen packat klart for Falcon Ridge, jag har pratat med Emily och hon bor i den vackra (och coola) staden Nantucket;D (Amy beskrev den: "The President goes there on his vacation", behover jag saga mer...)
Hon ska hitta det billigaste/basta sattet att komma dit, troligen pa mandag, for jag kommer inte kunna pa sondag kvall. Bara for att vi kommer hem pa sondagen och jag kommer verkligen vara jatte, jatte trott... Sa sorry for det:P
Imorgon aker vi och jag kommer nog inte blogga varje dag men kanske nagon dag, sa da far ni, mina stam-lasare hitta pa nagot annat att gora pa dagarna;) haha det kan ni behova...
ne nu ska jag ata kvallsmat
puss&kram
byebye

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Välbehövd manikyr... kakor & kakor...glöm inte dina träningsskor du har med dig... Ha ha det låter som du har det väldigt bra! :0) glöm inte att borsta tänderna... :)

2011-07-20 @ 05:21:27
Postat av: farmor

Denna sommar har jag ej läst några böcker. Din blogg är som en bra sommarbok.Jag väntar på nästa spännande avsnitt .Kram

2011-07-20 @ 10:21:27
Postat av: Mattily

MPG: haha jag har faktiskt anvant mina joggingskor 2 ganger:) En gang pa stranden och en gang har;) haha

Farmor: Haha du far vanta pa nasta avsnitt nu da;)

2011-07-20 @ 14:02:47
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!